Sabtu, 26 Oktober 2013

Cerita Gay Melayu : Gian Batang Askar


Tujuan saya menulis kali ni bukan lah nak cerite pasal budak urut. Ni nak konsi cerite satu lagi species jantan yang buat saya turn on bile tengok ide orang iaitu abang-abang kite, abang-abang polis kita atau abang-banag tentera laut kita.
Saya pun hairan jugak selain daripada lelaki yang gelap mereka yang beruniform kemas ni jugak boleh buat saya naik nafsu untuk buat hubungan sex dengan mereka walaupun tau mereka tak kan nak pakai uniform nak jumope kita ya tak. Tapi at least die orang nye profession macam tu memang saye teringin nak buat hubiungan sex ngan merea.


So di pendek kan cerita saya selalu gak masuk sms chat celcom channel gay3 kat situ. satu sms 5 sen ok lah jugak. So dalam tu dapat lah rami no talipon daripada budak umo 17 tahun sehingga bapak umur 50 tahun. Ade pelbagai bangsa dan pekerjaan. SO salah seorang die yang chat ngan saya ni ialah umo dalam akhir 20an dah pun kawin. Masa chat tu memang lag saya bagi tau ni saya jenis yang suka lelaki jugak walau pun dah kawin. Dia kata dis ni tak de lah jenis suke lelaki tapi kalau ada lelaki nak isap batang die and nak bagi die jubo untuk di cucok di kate no problem . Die on je.

Mule2 die ni dari kem di kedah and of course jauh lah dar pada bandar tempat saye tinggal.
so selalu berhubungan melaui sms sahaje/. Lame kelaman kite borak dalam talipon sehingga masing2 stim melancap same2. itu lah yang kami selalu buat kalau on the phone. Die kate walaupun dah kawin die masih jugak nak mintak di isap kan batang oleh jantan . cume die tak isap orang punye lah.

Die selalu cerite kat saye pasal saiz batang die ( die kate 6.5 inci hitam dangan mashroom head die kata). so suatu hari die di hantar kursus ke bandar twmpat saye tinggal untuk satu minggu. So masa di sini die kontek saye kate nak jumpe pasal die kate tak da bini nak lepas geram sodie perlu seseornag untuk lepas geram die.
So saye datang lah jumpe die kat hotel die menginap. Mat ni tak de lah ensem sangat tapi boleh pakai lah. Cume die dan badan agak gelap dan tough sikit . Tu yang buat saya turn on.

Masuk je bilik hotel tak sempat2 nak jabat tangan die terus terkam dan peluk saye.. Ish mat ni biar betul kate nak orang isap je . Ni lain pulak siap peluk2. Saya biar je lah sedap di peluk gitu. die terus baring kan saye atas katil dan mule mengomol saye. Ish ganas jugak mat ni. Mule2 kate tak nak lah romen2. Bile di tanye die kate saje je nak cume romen ngan lelaki. Saye biarkan je syok lah. So mule2 die kiss bibir dan kulum lidah ish not bad sedap. Maklum lah orang biase kulum lidah bini. Sedap abis. Tak sempat2 nak bukak seluar lagi tu. so lepas kulum lidah anad bibir die mula bukak baju dan selaur die hingga bogel abis. Wow memang betul lah ape die kat ebatang die memenag panjang dan besar. gelap pulak tu. die kate die urut gune minyak lintah. so Saya ape lagi terus terkam dan isap lah batang dia puas2. Wow terjerit2 die kesdapan. Die kate lame dah tak kene isap because bini die tak reti isap. so kalau nak cari orang iusapa dia kene lah cari jantan die kate . 


Jantan2 lagi pandai isaop dari pompuan die kate. Betul jugak die kate tu. lepas aku puas isap die jilat poulak tetek aku sampai aku betul2 stim. Die kate nak masuk lubang aku. tapi aku tak bagi . aku kate besar sangat lah tak larat. 


So die kate die gian sangat. so saye isap je batang die lagi sampai die betul2 puas. lepas tu die kate die betul2 nak rase belakang saye. saye tak bagi gak beause besar mane laraty salkit. Die ok . Tapi dia kate die nak gesel kan batang die kat permukaan lubang saye je. so saye bagi lah. Saye baring meniarap dan die teurs letal kan batang die di celah due buntut saye. Lepas tu di sorong tarik sambil peluk saye dari belakang. Oi sedap dan panas nye batang die. seronok saye die buat die. Sambil peluk saye dia gentel tetek saye buat saye lagi tambah sti, Geselan die makin laju dan nafas die semakin kencang. Lepas beberapa minit die kat e die nak pancut . 


Dengan ghairahnye die samapi kepuncak dan pancut kan air mani di celah buntut saye. aduh mak memang panas dan banyak. lepas pancut die masih lagi gesel kan batang die sehingga saye pun pancut same. lepas tu same same keletihan. Die kate die teringin nak rase luabng saye. Tapi saye kat etak berani nak cube because batang dia tu besar lubang saye sempit. Die kate mesti sedap sedang kan gesel pin dah sedap die kate.

lepas beberap minit kami due mandi. dan saye berkemas untuk balik. Mane boleh tingal ngan die malam tu saye kena balik service wife pulak heheh. Macam tu lah kalau hidup double barrel kena lah pandai bagi masa.
so jumpa lagi di lain cerita. Saje nak isi kekosongan cerita kat sini yang dah lame tak de orang nak antar cerita. ok bye 

13 ulasan:

  1. Banyak yg salah koe taip ayat oiii...

    BalasPadam
  2. Nak abg angkat yg tk memilih rupa janji boleh beromen selalu..ni no ws 0122577827

    BalasPadam
  3. gay bottom chubby cute
    01125748101 bom

    BalasPadam
  4. Ada gay top tak?? Mesej me....0193760903

    BalasPadam
  5. Cari Kawan Dan abg2 wechat-fizul93

    BalasPadam
  6. Cari Kawan Dan abg2 wechat-fizul93

    BalasPadam
  7. Perlukan abang top... ws 0139865823 lubang sy ketat lg

    BalasPadam
  8. Perlukan abang top... ws 0139865823 lubang sy ketat lg

    BalasPadam
  9. Saya shemale sex service unlimited shoot... Abang2 sado batang xtra besar n xtra panjang mcm negro blh whatsapp saya +60187756221 area penang

    BalasPadam