Selasa, 26 Jun 2018

Cerita : Abang Jual Satay

Cerita sebenar tahun 2011

Sebelum aku pindah ke Ampang, aku duk kat Desa Tun Razak, area BTS, dekat ngan LRT BTS. As usual, aku stay sorang kat Tasik Height Condo. Kat situ banyak gak plu but mostly yg discreet macam aku. Ada yang aku kenal dr PR and ada jugak stay seblok ngan aku. Tapi aku ni lebih suka adventure, nak goda yang jantan2, kalau x dpt, x kisah, asalkan try. Jiran depan umah aku, duda, namanyer kalau aku x silap, Adam. Dia duk ngan adik dia, tapi adik dia selalu not around. Kerja MAS, sbb selalu nampak ngan luggage and uniform. Adam ni plak, simple, bermisai, tinggi dalam 178 camtu. Badan dia agak tegap but bukan la sampai berotot. Sedapla mata memandang. Dia ada gerai satay kat area Taman Connaught. Aku start tegur and bercakap ngn dia sejak terserempak kat Connaught beli satay.

Orangnyer duda agak awal, bini dia meninggal sakit denggi masa tgh mengandung. Umur dia just 31, bini dia meninggal agak2 4 tahun lalu. Sejak tu dia cam single, entahla dia tu ada scandal or not. Aku xderla cara sgt. One thing akiu suka Adam ni, kulit dia tanned. Rambut panjang cutting ala2 Farid Kamil, muka petak, bermisai and bulu kening tebal. Kalau dia senyum mmg stim hahaha sbb senyuman dia bukan jenis yg manis, macho. Aku suka jugak tengok ketiak dia, kalau dia pakai singlet masa kat rumah. dapat la tengok dia angkut2 barang dapur dari pasar. fuuh, berkilat kulit.

Sejak situ, asyik lepak gak kat umah dia. Kadang2 dia lepak umah aku. Aku pernah tanya kalau gersang wat apa? Lancap jer la. Mana ada bini, kadang2 kalau penat, tiidur jer. AKu selalu sakat dia, bazir jer air tu kalau lancap. hahaha, kalau bagi isap bole telan. Adam x pernah rasa terkejut atau tersinggung ngan kata2 aku. Mungkin dia tau aku bergurau ataupun aku mmg nak goda dia.

Ada satu petang, aku baru balik dari office. Aku tgk kete dia ada kat umah, dia x gi berniaga. Selalunya pkul 4 dah gerak. Jadi aku pun naik lif and then sampai tingkat aku, masuk umah. Masa nak kunci pintu, aku jenguk tengok kat umah dia. Pagar umah and pintu bukak. Adam kalau ada kat umah x pernah biar mcm tu. Satu bende je aku fikir, kene rompak ke. Aku pun kunci pintu gerak ke umah dia. Sampai je nampak kipas dia bukak, selipar bersepah. Nampak gak ada cam baju2 sidaian tersepah kat lantai. Aku dah gabra, sebelum call polis better aku check. Aku tgk spenda2 bersepah. Apa kes ni, Adam kene rompak kot. Jadi aku gi check bilik dia. Sampai kat bilik aku nampak Adam tengah bogel and menghayun sesuatu.

Patutla aku dengar lain macam suara. INgatkan kene belasah. Adam tenga pakai jockstrap, sambil memegang sesuatu and hayun. Rupa2nya adam tgh main burit palsu. Syok sangat sampai x kunci pintu and baju2 bersepah. Aku berdehem. Adam terkejut. AKu cam sengih je. Apa kes bro, main sampai rumah bersepah, pintu x kunci. Adam capai tuala cepat2 dan sorok mainan dia tu bawah selimut. Aku x kunci pintu ker, heheheeh gelak Adam. Apala bro. Buat sorasng2 x ajak. AKu cuba la pancing. Sengih je Adam menyorok tongkat dia dia sebalik tuala. Aku gerak kat dia, dia cuba elak, aku melutut ke lantai. Adam cam terpukau, dia cam rela 50/50 tapi dia cuba elak. Aku tarik tuala dia, batang dia dah kendur sikit. Kesian tongkat Adam. Lain kali mintakla kat aku. Mintak apa? tanya adam. Mintak ni, aku pegang batang terus masuk dalam mulut. Adam cuba tolak kepala aku tapi cam xder tenaga atau sengaja tolak perlahan. aku isap dalam sampai adam keras. dia diam jer, x ngerang langsung. aku biarkan saja. aku isap lebih laju, aku kemut mulut aku. tangan adam capai ke belakang leher aku. dia mula menghayun...

sssssssss....aaaaaaaaahhhhhh.....success. adam dah jatuh dalam kenikmatan. sedap bro....aaaaahh sedap.... aku suka dengar erangan jantan. Adam menghayun slow and laju bergilir sampai ke dalam. sambil tu aku pun ambik kesempatan utk bukak pakaian aku. Adam baring dia atas katil. sambil pejam menikmati isapan aku. aku beri isapan yang basah, supaya licin batang adam. Adam dah eeengghhh eenngghhh menahan kesedapan. aku plak isap sambil memandang muka adam. adam pejam dan melayan nikmat.

aku lancap batang adam sambil sapu sedikit air liur aku kat lubang aku. kemudian aku x stop melancap adam, aku cangkung atas btg dia. adam buka mata and dengan mata yang layu, tengok aku mengentel kepala btg dia kat lubang aku. muka adam mmg epic penuh nikmat. aku pandang muka adam berubah bila batang dia menembus lubang aku. ssshhhaaaaaaahhhhhhh. plop! hasil setahun x main, lubang aku menjemput kepala adam buka ceremony keketatan itu. Fuuh syok aku tengok muka adam. dia dah lkama x dpt lubang, dpt plak lubang jubo. Aku henjut batang adam... whoaaaahhhhh keras batang ko bro.....

aaaahhhh yeeee aahhhhhhh ketat...eerrghhhhh itu je kuar dr mulut adam. aku cangkung and henjut sampai ke dalam. batang adam terasa tengah melayan hayunan tu. aku tahan tangan adam and jilat ketiak dia sambil menhenjut. aaaahhhhhhh sedapppp....so goooodddd.......

AKu semakin laju menhenjut batang adam. sukanya aku bila jantan mengerang. aahh oowhh aauuhh ooowwhhh aaahh aaahh aahhh....aku rasa btg adam semakin keras. aku tau, dia dah klimaks... tapi aku xnak stop...adam macam kene current, badan dia terlentuk2 melayan hayunan jubo aku...aku nak kuar bro, dah nak pancut....laju lagi.... hahahahah aku gelak sambil hayun lagi...yeaah yeaahhh pancut jantan macho dalam burit jantan ni.....aku nak air ko, nak air ko dalam burit jantan ni....

Adam mcm kene santau, dia hentam jubo aku dr bawah. ambik ko, ambik. nak dgt celaka b urit jantan ni..nak ambik...ambik...aahh ahhh ahhh ahhhh neegggghhhhhhhhhhhhhhhhhh.....pap pap pap pap pap! aku rebah atas badahn adam. adam sambung menghayun tp slow. pancut tahap gaban. batang dia masih keras tapi aku dpt rassa air dia melelh.....aku kemut sambil cabut.adam mengeluh....aku masuk toilet, merembes air adam.... pergh! aku dapat rasa separuh cawan mani dalam jubo...mungkin, adam seronok so bila pancut, sepuasnye kuar.

Adam ngan aku, ada la continue buat keje camni sampaila aku pindah. Aku dengar Adam dapat bukak restoran kat JB and dah kawin. Ada jugak la dia call bila turun KL. Setakat blowjob la kalau sempat.l

Tiada ulasan:

Catat Ulasan