Selasa, 26 Jun 2018

Cerita : Main di Bilik Guru

Cerita ini benar dan terima kasih Cikgu K atas permission utk post cerita ini.

Aku baru terima email dari seorang lelaki, K, cikgu dari sebuah sekolah dii kampung aku. Lelaki straight curious yang berminat nak berjumpa ngan aku selepas membaca cerita aku disini. Mula2 aku ragu, aku mintak gambar tetapi dia lebih rela berjumpa dan buat keputusan kemudian. Jadi kita bertukar BB Pin and then plan.

Aku balik cuti CNY, so bole la berjumpa. Jadi dia suruh aku naiki bas, dia akan tunggu di terminal utk fetch aku. AKu pun setuju. Sampai sahaja, aku BBM dia. Dia balas, kereta Persona warna ... nombor ... Jadi aku cari, jumpa kereta berparking kat tepi terminal tapi berlindung di sebalik kedai2. Aku gerak ke kereta dia and nampak seoran lelaki segak dalam tinggi 170 berpakaian baju kemeja and slack, baru abis kerja. Dia sambut aku dengan senyuman dan shake hand.

Aku K, thank sbb sudi berjumpa. Orangnyer kulit sawa matang, tapi kemerahan sikit seperti sun tan. Bermisai kumis tapi berjanggut sambung ke sideburn. Agak taste aku. Aku pun sambut, Ran. Orang sekampung apa salahnyer berjumpa. Jom, kita gi drive. Aku pun sure. KIta pun gerak dalam keadaan jalan agak sibuk sbb org balik kampung.

K sudah bertunang. And dia agak pemalu tapi sejak borak2 dia jadi open sikit. Kawasan rumah dia xder lah sejauh aku, cuma jalan yang kene guna berpisah. Dia kata, dia seronok baca and lancap pada semua cerita aku. Hahaha aku gelak sambil sahut, jangan bazir air. Baik bagi aku dari membazir. K gelak, aku x pancut pun, aku just lancap nak sampai climax, aku stop. Sbb kalau cara macam tu, aku dapat rasa dalam dua tiga hari, air aku pancut lebih banyak and nikmat lebih best.

Sambil dia driving, akupun raba la celah dia. xderla besar sgt, dapat rasa melalui slack dia, batang dia dah keras and x pakai underwear. Aku unbuckle seat belt and tunduk ke gear K. K cam cuak, dia elak, tapi aku relaxkan dia. Aku unzip seluar dia, and cabut batang dr celahan kepitan dia. Wow, kilat, keras. Batangnyer agak 5 inci, mmg saiz yang aku suka sbb bole telan semua. Kepal ungu kilat and berurat kat batang. Bulu halus jer, and telur mmg besar. Patutla air dia agak byk, katanya, tapi aku lebih suka try. AKu bau batang dia. Mmg bau masam, dia sengih. Sorry x cuci lagi. AKu pun kata, ok, so macam mana skang. K senyap sekajap. Erm aku xder port skang ni, stay ngn family. AKu pun sama. Camner ek?

Kita berdua diam. Batang K dah kendur. Tengok jam dah 6:40 petang. Jalan kita guna melalui sekolah dia mengajar. K bersuara, ha! Aku tau, jom main kat sini, dia tunjuk kat sekolah. Semua dah balik, guard aku kenal. Ok, tapi nak main kat mana, erm, main kat bilik guru. Biar betul! AKu agak terkejut ngan candangan dia. Relax bro, sbb kat bilik guru ada bilik rehat, sofa and bilik mandi kat situ. Aku pun bersambung, jadi selalu la main sana? HAha... K gelak, ini 1st time nak buat.

Sampai ke pagar, K kuar bercakap ngan guard. Guard bukak pintu and angkat tangan tanda hormat. Owh, ini cikgu baru ker? Tanya guard tua tu. K angguk. Aku senyum control malu and beri salam. Kwasan sekolah agak dah gelap. K park betul2 depan bilik guru. Dia terus masuk and bukak lampu. Nak check line and then panggil aku masuk. Aku buat relak, masuk ke dalam. Memang betul cakap K, dalam bilik guru tu, ada dua bilik, bilik air and bilik rehat. Ada dua sofa, satu massage chair. K keluarkan condom and lube dari pocket seluar. Aik, nak fuck ker? Aku tanya. K kata, aku nak try. X pernah fuck. Aku senyum, dia gerak ke bilik air. Lepas dalam 5 minit dia kuar, pastu aku plak masuk sbb nak "douche" hahahaha, Nasib baik, kosong, sbb akku biasa kalau naik bas gi mana, aku buang dulu. Nanti kang dalam bas meragam aku.

Aku kuar sambil berspenda. K dah separuh bogel. Dengan kemeja dia berbutang atas je. Pergh mmg sexy. Dia ada sikit perut tapi bukan buncit. Kalau dia workout, confimr cantik lagi. Dia pass tuala, aku lap badan aku. Melutut and mulakan operasi. K relax menikamti isapan aku. Kemudian, dia pasang massage chair and suruh aku sambuung isap. Time tu aku dengar, sss aaaahhhh, nice babe....really nice...... AKu suka dengar kalau jantan mengerang, mmg stim sampai terbukak2 burit jantan aku. K dah mula raba bontot aku. Dia relax jer, x ganas. Ambik masa utk menikmati. Air cond dah semakin sejuk, sampai sejuk hujung jari aku. Tapi mmg best. Jari K sampai ke burit aku. Aku rasa licin, dia guna lube sikit. Aku bgtau, jangan korek, aku sakit. Dia kata aku tau, ada baca dalam cerita ko. AKu gentel baby, aku gentel burit ko ni... AKu eemmmphhh mmmmmm sambil blow K.

Time to fuck. K capai condom. Lepas tu suruh aku panjat atas kerusi massage and cangkung tas dia. Dia gentel lagi lube kat lubang aku. Sambil bibir dia capai nipples aku. Aaaaahhhhh, aku rasa kepala K masuk. Plop! OOOOwwwwhhhhhhhh K ngerang. Ketat............ Aku henjut slow2, sambil ke main kat nipples aku. Dia nak lancap aku, tapi aku xnak. Jgn dulu nanti terpancut. Bibir dia bersilih2 kat puting aku and sambil tu, yes baby, yes....aaaahhhhh like that, nice fucking pussy.

Aku jadi seronok. AKu suka dirty chat x kisah sambil phone sex atau fucking, mmg excites me alot. Aku henjut dalam2. K ngerang. MMMMMMMMM, aaaouuwwwwwww... Pergh! Aku pegang bahu dia, aku angkat sampai ke kepala dia pastu gentel kepala dia ngan bukaan cincin lubang aku, pastu aku hentak, aaaahhhhsssshhhhhh....Best!

Pastu aku cabut btg dia, dia tnay kenapa. Doggy aku. Dia pu senyum. AKu tonggeng lentik, K lempang bontot aku. MMg besar, pergh. Dia ludah kat lubang aku. Aku rasa K masuk. OOOOOOOOwwhhhhh, sedap K....... Sedap? Sedap, Ran? Yes, sedap sgt.... K macam lajukan tempo.... DIa pegang rambut aku yang paras bahu tu. K ngerang, aaahhh ahhhha ahhhh I'm riding your pussy. I'm riding you like a horse. AKu stim dengar, eeermmmmmm aaahhhhhhh. Aku kemut btg K. K nak stop tapi aku plak menghayun ker btg dia. I'm cumming shit...aahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....Satu hentakan yang mmg agak kuat sambil dia tarik rambut aku berdongak ke belakang. DIa berlaga bibir ngan aku. Btg dia masih dia dalam, keras. Sambung tempo. AKu lancap. AKu kemut. kene biji. Sedap K, laju lagi, laju lagi.... K mengerang histeria.... Haah HHHaaaahh HHHaaaahhhhh... AKu nak pancut, aku nak pancut K.. Cum babe cum..... AAAhhhhhhhhhhhhhhhh, aku pancut atas surat khabar. Tiba, K hentak aku lagi.....laju2 mmg xtau nak cakap camner la, serious laju sampai kuat bunyi celepap celepop... Cumming again....... aku quickly cabut condom dia, masukkan dalam mulut aku...... AAuugghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......... MMg banyak, lagi banyak darii yg dalam condom.... Dia hentak slow2 dalam mulut aku. Aku telan.... Sampai kendur...

Pastu seperti biasa, cuci2, bersihkan apa yg patut. Pastu gerak. K hantar aku pulang. Tapi dalam keta sempat aku isap sampai pancut. MMg nikmat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan