Selasa, 26 Jun 2018

Cerita : Aniq Hutang Bayar Pelir

Cerita sebenar tahun 2005

Aku ada member yang memang dah lama kenal time kolej. Memang handsome and rebutan ramai girls. Time kolej dia agak rapat ngan aku kadang2 kita gurau2 raba2 sesama sendiri. Aniq suka tepuk bontot aku as I said earlier, bontot aku besar and jiggly. Mula2 aku agak x suka la sbb xder sapa tau aku gay, and Aniq plak dah kawin ngan high school sweet heart dia sebelum sambung belajar sbb dah hamil. hahaha. Aniq plak mmg tau aku gay sbb dia pernah ternampak aku tgk video gay haha, tapi dia xderla macam straight yang lain, benci and terus menjauhkan diri. Lagipun aku takder la nak goda2 mamat ni walaupun memang taste aku.

Aniq memang suka lancap, aku memang banyak kali jugak ternampak dia lancap. Lupa nak bagitau, dia room mate aku time belajar. Sebelum ni tak, masa 1st year kitaorang duk blok2 lain, 2nd year mintak pindah ke bilik dia sbb room mate dia quit study and dia plak pengecut x suka tidur sorang. Hostel kita mewah sikit, satu bilik 2 orang and ada bilik air. Tingkat bawah, mahal sikit bayaran yuran tapi selamat la sbb bawah paling dekat ngan apa2 pun.

Aniq suka tidur pakai boxer longgar dia and selalu xkan butang. Aku perasan sbb kalau bangun pagi nak gi jogging pukul 5, nampakla batang dia terpacak kuar... kadang2 keras, kadang biasa. Kadang2 perasan gak ada kesan air mani, especially kat bahagian pusat dia. Mamat ni badan dia xla tegap tadi ada six ppack, and bulu2 halus kat pusat. Kalau dalam tgh2 malam, dengar gak dia lancap. Aniq ni x pandai cover malu, dia akan ngerang kalau lancap walapun x kuat. Aku plak, alert, x pernah aku tidur mati sbbdah mmg biasa cam tu. Kalau dengar jer, aku tau la. hahahaha. kdang2, aku tunggu sampai dia pancut pastu aku tidur balik. Aku pun rasa dia tau aku sedar dia lancap and maybe hes ok with it.

One day, he pokai. Maklumla, kerja part time and study and also ada bini tengah hamil. Duit nak makan xder, guna utk project work and hantar ke bini. Satu bende aku respect mamat ni. Dia memang sayang bini dia. Weekends memang balik, x pernah aku tgk dia lepak KL time cuti, mesti balik Kelantan. Dia mintakla nak pinjam dari aku. Dia tau aku ni rajin berjimat and also kerja part time designer so gaji agak lumayan la. Belajar bayar sendiri. Bagila dalam RM300. Kawan punya pasal.

MUla2 dia bayarla RM100 and then RM50, lepas tu senyap. Dia mula tak bercakap ngan aku, menjauhkan diri, malu kot. Aku ada sms kata jangan sbb duit hilang kawan. Kalau tgh susah bgtau je aku. Aku faham. Baru la dia cam nampak lega. But one day, lepas dia mandi, dia kuar ngan tuala dia, masa tu aku baru balik jogging. Dia tanya, Ran, aku lama nak tanya. Sedap ke ko isap batang. Aik! Apsal tanya soalan camtu? Mana ko tau aku buat camtu. Eh, ko x wat ker? Aku senyap jer. Dia terus bgtau, aku pernah tgk video ko rakam, isap btg sapa ntah, kusyuk ko isap. Aku tyerlupa, dia pernah borrow laptop aku and aku pernah rakam aku isap batang ex aku time kat Pahang. Aku sengih jer pastu masuk mandi.

Lepas mandi kuar, tengok si mamat ni masih bertuala. APa ke hal mamat ni. Weh, ko x siap nak gi kelas ke? Aniq diam jer. Pastu dia cam teragak2 nak tanya aku something. X pandng muka aku dia tanya. JKala aku tanya ko jangan marah ye? Apahal? Nak marah pasal apa? Ermm, kalau aku x dapat bayar baki RM150, xper ker? Aku diam. Kenapa tanya camtu? Aku tgh sengkek, lagi2 time kita dah year 3, belanja semakin naik. Erm mmg la...dah nak wat camner.. nama pun degree, mmg la project work semakin mahal. Aku kata, okla, aku xnak la ko fikir2 sangat. lagipun anak ko pun baru berapa bulan, mesti banyak belanja.

Dia senyap jer. Pastu dia kata, aku ada cara lain. kalau ko setuju la. Erm, cara apa? Tapi janji, bende ni antara kita jer. Aku cam takut dah. Ko ada wat salah ke aniq. cara ko cakap lain jer. Aku xder la nak wat apa2 camtu. Aku bagi ko isap batang aku bila2 jer, sbb aku rasa bersalah x dpt pulang duit ko tu. Aku mula2 cam xnak, rasa cam ambik kesempatan atas yang tgh susah and terdesak. aku duk atas katil diam pandang phone. Aku cakap, x kot. Aku bukan macam tu, ko bukan gay. Aku tau, aku ihklas bro. Kalau fuck aku x nak ah. tapi isap[ bole la. Aku pun nak gak try enjoy. Dgn ko je la. Asyik lancap je x best.

Aku pandang dia, dia rapat ngan aku, aku cam automatic selak tuala dia. batang aniq pun auto keras, hahahaha. maybe he mmg dah horny sgt kot. aku bau batang dia. fuuh bau jantan. mmg aku suka, walaupun bau sabun sbb dia lepas mandi tapi aku suka dengan bau ori badan dia. aku kulum kepala dia, ddddeeessssssshhhhhhh......aniq desah...

aku pandang muka dia sambil kulum kepala dia. batang dia keras penuh, btg aniq, kurus and panjang tapi kepala dia mmg berbaloi utk dikulum. kilat and licin. aku kulum sapai aniq dah tercicir tuala and dah ramas rambut aku. aku dah rasa mazi dia. itu la que aku. aku terus isap dalam2. aaaaooouuuwwwwww....aniq bersuara. suara dalam dia yang ghairah mmg buat aku stim. aku lancap sambil isap batang dia. aku deepthroat. Gila babi weh, aaaahhhhh sedap kene tekak. aku suka bila aniq ngerang...aaauuooowwww fuuuuhhhh aauuuuwww, masih lagi berkumandang dalam otak aku sbb itu mmg standard ngerangan aniq.

aniq suruh aku baring, dia naik atas muka aku, cangkung and masukkan batang. dia jolok mulut aku....wwhooooaaaa sedappp ahhhhhhhhhhh ooooooooooowwwwwww fuuhhhhhh.... aku relakan aniq kerjakan mulut aku. dia mmg tg menikmati isap aku. aku dapat rasa mazi dioa berkumpul kat tekak aku, aku telan...dia tarik aku duduk atas lantai. sambil pegang bingkai tingkap, dia sambung jolok mulut ku. aauuuwww oooouuwww auuuwww fuuuh ffuuuuuuh gila babi, sedap weh.....wwaahhhhh aaaaauuuwwww.....

itula bila aku rasa pancutan yang padu dalam tekak aku.aku telan. aku licingkan batang dia sampai kendur. Puas katanya. Berbaloi sama bilik. hahaha aku gelak. anytime pun bole. so sejak situ mmg anytime, bole dikatakan every night atau morning. masa mandi, masa tgh study hahahaha, bawah meja atas katil tepi tingkap... paling best bila dia tgh berborak ngan sapa2 kat telipon, aku isap and bole nampak muka stim dia tapi kontrol ngerang masa bercakap. hahahaha. mmg x rugi aku bagi ko pinjam duit. tapi sekarang aku isap sbb nak enjoy and dia pun sama, bukan nak sekadar bayar hutang aku. aku dah telan air mani aniq sejak tahun 2005 masa last year study kat campus. sampai sekarangt, perjumpaan kita x pernah lengkap kalau xder sesi blowjob. So selalunyer masa otw balik, ke kampung, sambil dia drive, aku akan main gear dia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan